خانه / مقالات حجاب / انتخاب جنسیت و قبول واقعیتهای آن جنسیت

انتخاب جنسیت و قبول واقعیتهای آن جنسیت

آیا ما خودمان خواسته ایم دختر یا پسر باشیم؟

به نام خدا

انتخاب جنسیت و قبول واقعیتهای آن جنسیت

وقتی جنین انسان سه ماهگی اش تمام  و وارد ۴ماهگی می شود به امر خدا با اولین تپش قلبش ، روح وارد جسم شکل گرفته می شود و به تبع ورود روح به جسم ، این دو نعمت الهی با هم عجین می شوند .

روح تمام خصوصیات کالبدی را که تا سه ماهگی ، شکل گرفته به امر خدا می بیند و به آن آگاهی پیدا می کند و این امر نیز اثبات شده است ؛ چرا که روح واقعیتی مجرد دارد و آنچه مجرد است ، تغییر نمی یابد ، یعنی در یک اندازه ی خاص آفریده می شود و به همان شکل و اندازه باقی می ماند و این از امر خداست .

پس این روح آفریده شده می تواند به امر خدا ، واقعیت کالبدی را که قرار است به آن وارد شود را درک کند .

واقعیتهایی از قبیل : مو ، چشم ، دست ، پا ، صورت ، اعضای جنسیتی و کلیه ی  اعضای داخلی و خارجی  بدن را با تمام خروجی رفتاری آنها درک می کند چه آن روح وارد کالبدی مونث شود و چه وارد کالبد مذکر.

یعنی روح می داند که اگر وارد کالبد مذکر شود ، هرکدام از اعضای بدنی این کالبد به واسطه ی او یعنی روح چه عملی را انجام خواهد داد و همچنین در خصوص ورود به کالبد مونث.

اختیار نیز اینجا شکل می گیرد ، یعنی روح با آگاهی کامل نسبت به تمام جزئیات کالبد مورد نظر ، کالبد خود را انتخاب می نماید و وارد آن می شود .

این که ما دختر باشیم یا پسر ، خودمان انتخاب کرده ایم و با توجه به مطالب بالا این انتخاب با کمال آگاهی بوده است ، پس اگر ما کاری را با تمام آگاهی انتخاب و انجام می دهیم نباید پشیمان باشیم و نسبت به جنسیت مان بدبین باشیم زیرا این انتخاب خودمان است و در ضمن جنسیت مزیت دارد چرا که روح جنسیت نداشته و نمی پذیرد و نکته ی دیگر این که جنسیت خاصیتی تبعی بوده و مرتبط با این دنیا است .

پس آنچه می ماند عمل است و نتایج عمل که روح اگر خود را اسیر تمایلات وحشی بدن نماید و کنترل خود را نسبت به این تمایلات لجام گسیخته از دست بدهد ، بابت این اسارت باید خسارت بدهد نه بابت جنسیتی که انتخاب کرده است .

انشاءا… بسط کامل این نوشته را اگر فرصتی دیگر به دست آمد خواهم نوشت.

همچنین ببینید

حد و مرز آزادی

آزادی کمله مقدسی است ولی هر چیزی دارای حد است. مثلا آیا انسان آزاد است ...

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *