خانه / مشاوره و پرسش و پاسخ / خودارضایی و آسیب دیدن پرده بکارت؟

خودارضایی و آسیب دیدن پرده بکارت؟

سوال:

من یه ساله که خود ارضایی می‌کنم، می‌خواهم ترک کنم ولی بیشتر از یک هفته نمی‌تونم. با این کارم پرده بکارتمو از دست دادم کمکم کنید. میشه ثابت کنم که پاکم؟ میشه ترک کرد؟

پاسخ:

با سلام خدمت شما! ترک مدام یک امری بستگی به شرایطی دارد و از آن جمله از بین بردن زمینه‌های آن می باشد؛ خود ارضایی نیز از این امر مستثنی نیست، بنابراین باید ریشه یابی کنید که چرا دوباره تحریک می‌شود و به این عمل روی می‌آورید، تا آن زمینه‌ها را از بین نبرید، دوباره تکرار خواهد شد. و نیز زمینه‌های کارهای خیر و معنوی را در زندگیتان بیشتر کنید؛ مثلاً با دوستانی باشید که در کنار آنها بیشتر عطر خوش الهی را استشمام می‌کنید. در میان جمع و یا به مجالسی بروی که بیشتر به یاد خدا باشید، به جای کتاب و سرگرمی‌های غفلت‌زا، از فیلم، مجله و کتاب‌هایی استفاده کنید که شما را به یاد قیامت و حساب و کتاب بیندازد. به یاد لحظات مرگتان باشید و حساب و کتاب و نکیر و منکر… . به خدا توکل کرده و رفع نگرانی‌ها را از او بخواهید.

در مورد آسیب دیدن پرده بکارت نیز قابل اثبات هست که از طریق ارتباط جنسی نبوده است و حتی الان چنین مشکلی را ترمیم می‌کنند و در این رابطه باید به پزشک زنان مراجعه نمود و البته ضرورتی به چنین کاری نبوده و با توکل به خدا نگران مشکل آفرینی آن نباشید. و اگر برای ازدواج خواستند از پزشک نامه‌ای مبنی بر باکره بودنتان بیاورید، می‌توانید این شرط را قبول نکرده و بگویید: کار درستی نیست و ضرورتی هم ندارد که به خاطر این کار خودم را به قابله نشان دهم”.

اگر اصرار کردند می‌توانید با مراجعه به پزشک زنان، پارگی را ترمیم کنید و اثبات کنید که علّت رابطه نبوده است. در هر حال از گناهان خود استغفار کنید؛ به رحمت خدا امیدوار بوده و صبور باشید

با آرزوی موفقیت و خوشبختی برای شما خواهر عزیز

همچنین ببینید

برگزاری جشن فرشته های روزه اولی در یزد

همزمان با ایام خجسته ماه شعبان جشن تکلیف فرشته های روزه اولی ویزه دختران روز ...

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *