خانه / پرونده ها / نظر شخصیت ها / حجاب به تأسی از انقلاب اسلامی در حال نهادینه شدن در جوامع غربی است.

حجاب به تأسی از انقلاب اسلامی در حال نهادینه شدن در جوامع غربی است.

معاون فرهنگی سازمان بسیج جامعه زنان کشور با اشاره به گسترش گفتمان انقلاب اسلامی در جهان گفت: فرهنگ حجاب و عفاف به تاسی از انقلاب اسلامی در حال نهادینه شدن در بین زنان و دختران غربی است.

معصومه حکیمیان روز سه شنبه ۳۱/۰۵/۱۳۹۶ در همایش الگوی رفتاری زنان در خانواده و جامعه در سالن همایش های شهرداری قم اظهار داشت: ۲۵ سال پیش در آمریکا تعدادی از دخترهای نجیب آمریکایی جنبشی تحت عنوان خویشتن داران را پایه گذاری کردند و امروز هزاران دختر آمریکایی عضو این جنبش هستند.

وی با اشاره به ممانعت شبکه های ماهواره ای غربی از انتشار اخبار مربوط به این جنبش گفت: غربی ها چون می خواهند ملت های جهان سوم به یک حیوان تبدیل شوند در ماهواره های خود این چیزها را نشان نمی دهند تا همگان تصور کنند جهان بواسطه بی غیرتی و بی خیالی نابود شده است.

حکیمیان با بیان اینکه شعار دختران عضو جنبش مذکور این است که ما چون پاک زیست هستیم ، هیچ ارتباطی را با جنس مخالف تا قبل از عقد رسمی در کلیسا نمی پذیریم ، اضافه کرد: یکی از پژوهشکده های آمریکایی پس از گذشت ربع قرن از فعالیت این جنبش تحقیقی را در مورد آن انجام داده و مشخص شده دختران عضو این جنبش دارای سه مزیت از جمله موفقیت در درس ، موفقیت در فعالیت های اجتماعی و همچنین موفقیت در زندگی مشترک پس از ازدواج هستند.

وی با بیان اینکه دنیای امروز با پی بردن به اشتباه های گذشته خود در حال بازگشتن از مسیر بی حجابی و بی عفتی است ، اضافه کرد: ما باید این واقعیت که غربی ها سرشان به سنگ خورده را به نسل جدید اطلاع دهیم چرا که دشمن طوری مدیریت کرده که این حقایق آشکار نشود.

حکیمیان همچنین با اشاره به راه اندازی جنبش مشابهی در کشور کانادا موسوم به جنبش حلقه های نقره ای افزود: در این جنبش یک دختر ۱۲ ساله حلقه ای به دست خود می کند تا به همه اعلام کند که پاک زیست هستم و توقع پارتی ، کافی شاپ و مسائل دیگر را از من نداشته باشید.

رئیس بسیج جامعه زنان با اشاره به نقش پیامبر گونه مسئولان پایگاه های بسیج بویژه در حوزه زنان افزود: حضرت امام (ره) در یک سخنرانی در مورد مقام زن فرمودند زن انسان ساز است آنچنانکه قران انسان ساز است و امروز باید در مدارس دخترانه انسان هایی را تربیت کنیم که ویژگی قرآن بودن را دارا باشند.

این مقام فرهنگی سپاه پاسداران همچنین با اشاره به تاثیر چگونگی رفتار مسئولان پایگاه های بسیج با مساله جذب و همراهی افراد با اندیشه ها و تفکرهای نظام اسلامی گفت: پرهیز از تکبر ، اخلاص در نیت و بی توقعی از مشخصه های بارز پیامبران است و اگر ما با اتکا به همین موارد به تبلیغ بپردازیم هیچ گاه سرمایه گذاری میلیارد ها دلاری دشمنان برای جدا نمودن مردم از نظام نتیجه بخش نخواهد بود.

حکیمیان با اشاره به سیره عملی و نظری رهبر معظم انقلاب در برخورد با اشخاص و افراد گوناگون آن را بهترین الگو برای مسئولان پایگاه های بسیج و همه دست اندرکاران امور فرهنگی کشور عنوان کرد و افزود: این سیره و روش باید به جامعه شناسانده و به خوبی نیز تبیین شود.

وی همچنین ترویج خیانت و بی بند و باری از طریق در دسترس قرار دادن هزاران شبکه ماهواره ای مستهجن را از سیاست های برنامه ریزی شده دشمن برای فروپاشی جامعه ذکر کرد ، و افزود: فعالیت های فرهنگی و اجتماعی باید برای همه زنان آزاد باشد چون اگر یک زن مشارکت در زندگی و خانواده اش نداشته باشد و صرفا یک ژست مصرف کنندگی بگیرد به هیچ وجه زن فاطمی نیست چون فاطمه بیکار نمی نشست و زمانی که باغ فدک در اختیارش بود به توصیه امیرالمومنین (ع) در کنار پرداختن به امور خانه مدیریت اجرایی این باغ را نیز بر عهده داشت.

این همایش به همت سازمان بسیج جامعه زنان سپاه علی بن ابیطالب (ع) قم ترتیب یافته بود.

همچنین ببینید

دوره تربیت مربی عفاف و حجاب قاصدان نجابت ۴

این دوره ویژه فعالان عرصه جوان و قشر دانشجو و آمران به معروف و ناهیان ...

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *