خانه / خبر و تحلیل / حجاب بانوان ورزشکار ایران مورد توجه خبرگزاری‌های کره‌ جنوبی+عکس

حجاب بانوان ورزشکار ایران مورد توجه خبرگزاری‌های کره‌ جنوبی+عکس

حجاب ورزشکاران زن ایرانی حاضر در رقابت‌های یونیورسیاد دانشجویان جهان مورد توجه رسانه‌های محتلف حاضر در این رقابت‌ها خصوصا خبرگزاری‌های رسمی کره‌ای قرار گرفته است.

به گزارش پایگاه خبری «تیک» (Tik.ir)، حجاب دانشجویان دختر ایران در بیست و هشتمین دوره‌ی مسابقات دانشجویان جهان یکی از نکاتی است که رسانه‌های کره‌ای توجه زیادی به آن نشان داده‌اند

42265_172

یونهاپ خبرگزاری رسمی کره جنوبی مصاحبه‌ای با مرجان سلحشوری عضو تیم تکواندوی بانوان انجام داده که بخشی از این گفت‌وگو درباره داشتن حجاب و چگونگی انجام ورزش قهرمانی با این نوع پوشش است.

«آیا داشتن حجاب باعث مزاحمت و گرمای شما نمی‌شود؟» سلحشوری در پاسخ به این سوال خبرنگار یونهاپ ابتدا لبخند می‌زند و سپس می‌گوید: من همیشه حجابم را در مسابقات و تمرینات حفظ می‌کنم. در واقع اگر بدون حجاب باشم، احساس خوبی نخواهم داشت.

نجمه خدمتی هم که در مسابقات یونیورسیاد موفق شد مدال‌های رنگارنگی را کسب کند، مورد توجه خبرگزاری «نیوزیس» قرار گرفته است. خدمتی در پاسخ به این سوال که «آیا حجاب باعث گرما و مانع فعالیتش نیست؟» می‌گوید: من مشکلی با حجاب ندارم و اصلا اینطور نیست که بخواهد مانع فعالیتم باشد.

همچنین ببینید

دوره تربیت مربی عفاف و حجاب

🔶🔷🔆🔷🔶دوره تربیت مربی عفاف و حجاب🔆🔅قاصدان نجابت ۳ 🔅🔆🔺🔻حضوری و مجازی🔺🔻✅باحضور اساتید برجسته کشوری 🔴عناوین ...

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *