خانه / بانک اطلاعات / سایت ها و وبلاگ ها / معرفی سایت با حجاب

معرفی سایت با حجاب

فعال در زمینه عفاف و حجاب

به گزارش با حجاب، دومین اجلاس سراسری جبهه عفاف و حجاب با عنوان «عفاف، عزت، عشق» که در تاریخ ۳۰و۳۱ تیر به مدت سه روز در مشهد مقدس وبا حضور حجت الاسلام والمسلمین رئیسی؛ تولیت آستان قدس رضوی، سید مرتضی بختیاری؛ قائم مقام تولیت آستان قدس رضوی، رحیم پور ازغدی؛ عضو جبهه فرهنگی انقلاب و مسئولان کشوری و استانی بر گزار شد ،سرانجام با اعلام ۱۱ برگزیده محصولات طلایی و ۴۵ برگزیده محصولات نقره ا ی برتر پایان پذیرفت و در مراسم اختتامیه که با حضور قائم مقام تولیت آستان قدس رضوی برگزار شد، از داوران و برگزیدگان کمیته های کتاب، شعر، مطبوعات، محصولات فضا مجازی، پوشش اسلامی، رشته عکس و گرافیک تقدیر به عمل آمد.

سایت با حجاب با مدیریت حجت الاسلام امین کشوری و اعضای تحریریه خانم ها (شمشیری، اکبری نژاد، بهرامی، نیکبخت،پور قربان،میری، نوری ) مفتخر است که از میان ۱۴ محور تعریف شده رصد نمای عین ودر حوزه فضای مجازی از میان ۱۲۵۱ سایت های معرفی شده در زمینه عفاف و حجاب برنده برتر جایزه طلایی و در حوزه محصولات فرهنگی برنده نقره ای این جشنواره شود.

درباره سایت

سایت فرهنگی تحلیلی باحجاب که در خرداد سال ۱۳۹۲ با مشارکت دلسوزانه و مشاوره های فعالان فرهنگی و هنری کشور و تلاش و همت جمعی از دوستان عالیقدر آغاز به کار نمود، مفتخر به این نشان است که در راستای راهبرد های کلان فراروی خویش، سهمی هر چند ناچیز در سنگر تعالی مبانی اسلام ناب محمدی«ص» و جهاد مقدس فرهنگی داشته باشد. این پایگاه با در برداشتن عناوین متنوعی از موضوعات مختلف سبک زندگی در حوزه حیا و عفاف، بستری مناسب را جهت علاقه مندان و فعالان عرصه عفاف و حجاب در فضای مجازی ایجاد کرده است.

با مراجعه به این سایت می‌توانید از بخش‌های مختلفی همچون خدمات که شامل (کتاب خانه، موسسات، فروشگاه و سایت‌ها و وبلاگ‌ها) بخش اخبار، ویژه‌ها و مقالات مرتبط با مقوله حجاب و عفاف بهره ببرید.

برای مراجعه مستقیم به سایت می‌توانید بر روی لینک زیر کلیک کنید.

با حجاب

همچنین ببینید

دوره تربیت مربی عفاف و حجاب قاصدان نجابت ۴

این دوره ویژه فعالان عرصه جوان و قشر دانشجو و آمران به معروف و ناهیان ...

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *