خانه / مشاوره و پرسش و پاسخ / توصیه دختر مبتلا به خود ارضایی

توصیه دختر مبتلا به خود ارضایی

سوال:

من دختری ۱۷ ساله‌ام کنکور دادم و ۲ماه دیگه میرم دانشگاه من نمی‌دونستم اصلاً این چیزا چیه تا این که دختر عمه‌ام تو راهنمایی یادم داد از اون موقع تا حالا این کارو انجام دادم. فقط واسه سرگرمی با این که خانوادم همه امکانات در اختیارم گذاشته بازم مثل دیوونه‌ها به خود ارضایی رو آوردم اما همش تقصیر ما بچه‌ها نیست به خاطر ناآگاهی و دوستای ناآگاهمون هم بوده من وقتی خود ارضایی می‌کردم پا درد می‌گرفتم و روز بعد بی‌حال بودم اول دبیرستان شاگرد اول کلاس بودم حتی دوم ولی از سال سوم و امسال که پیش دانشگاهی اومدم درس‌ام کلا اُفت کرده، شدم جز شاگرد ضعیفای کلاس چشمام خیلی ضعیف شد و رتبه کنکورم خیلی بد شد احساساتی بودم ولی الان باکوچک‌ترین حرف بهم برمیخوره. چند ماه بود خود ارضایی نکردم تا این که چند وقت پیش یکی از دوستام به اسرار ۳۰ تا فیلم سکسی داد دوباره این کار را کردم چون آدم ضعیف شده خیلی ناراحت شدم همه فیلم‌ها را پاک کردم از همین حالا شروع می‌کنم و به امید خدا یه آدم دیگه میشم کاش این سایتو زودتر می‌دیدم با روحیه جدید میرم به جنگش اینارو نوشتم چون پیشگیری بهتر از درمانه به امید اون روز با روحیه خوب

پاسخ:

با سلام و عرض تبریک نسبت به تصمیم خوبی که گرفته‌اید

مطمئن باشید با این تصمیمی که گرفته‌اید، خدا را خوشحال کرده‌اید. در روایت آمده که خداوند مشتاق چنین بنده‌هایی است که بعد مدّتی دوری، به طرف او بر می‌گردند. از خدا خواستاریم که در تصمیمتان پایدار بمانید.

نکته بسیار مهم این که تا می‌توانید سعی کنید از افراد منحرف دوری کنید. زمینه تحریکات جنسی را برای خود فراهم نیاورید. با برنامه‌های مناسب درسی، ورزشی و تفریحی سالم وقتتان را پر کنید و اجازه ندهید دیگران برای شما برنامه‌ریزی کنند.

و نیز با افراد پاکی که بیشتر به یاد رضای خدا هستند، رابطه بیشتری داشته باشید.

همچنین افرادی که درس را جدّی گرفته اند، دوستان و الگوی خوبی می‌توانند برایتان باشند. با ایشان بیشتر معاشرت نمایید. به خدا امیدوار بوده یقین بدانید که او عوارض گناهان را جبران می‌کند. پس ترسی از عوارضش به دل راه ندهید.

همچنین ببینید

برگزاری جشن فرشته های روزه اولی در یزد

همزمان با ایام خجسته ماه شعبان جشن تکلیف فرشته های روزه اولی ویزه دختران روز ...

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *