خانه / مشاوره و پرسش و پاسخ / انتقاد از سامانه عفت بدلیل انتشار مقاله مضرات انحرافات جنسی

انتقاد از سامانه عفت بدلیل انتشار مقاله مضرات انحرافات جنسی

سوال:

شما به عنوان سایت فرهنگی حق انتشار عوارض جسمانی بدون ذکر از منبع مطمئن رو ندارید (مگه سایت پزشکیه)!!! استمنا عوارض جسمانی که از دیدگاه پزشکی ثابت شده باشد رو نداره حتی در برخی مدارس کشورهای اروپایی آموزش داده میشه! فقط یه مسئله مهم وجود داره اونم اینه که گناه کبیره است …

اینجوری که من شنیدم مولا علی(ع) یه جوان رو که اینکار رو میکرد اینقدر سیلی زد تا صورتش سرخ شد و بعد از بیت المال شرایطی رو فراهم کرد که ازدواج کنه! هر کس که وابستگی شدید داره باعث میشه که همیشه خستگی ناشی از انزال رو داشته باشین و زندگی شما مختل بشه که ربطی به حافظه و اراده نداره یه جور اعتیاد هست که بجای اومدن به این سایت‌ها برای درمان سراغ یه روانپزشک برین مطمئنن جوری برخورد خواهد کرد که شما خجالت نکشین (البته دختر خانم‌ها به روانپزشک زن مراجعه کنن) کار روانپزشک همین هستش که به شما کمک کنه و اینم بدونین دیوونه‌ها فقط پیش روانپزشک نمیرن.

پاسخ:

سلام، منابع در آخر مقاله خود ارضاعی آورده شده است و حتی از کتب روانپزشکی نیز استفاده شده است. لطفاً کامل و با دقت بخوانید در ضمن آنچه از علی علیه السلام نقل کردید، متفاوت با روایت مربوط است، لطفاً به منابع روایی مراجعه کنید.

موفق باشید.

همچنین ببینید

برگزاری جشن فرشته های روزه اولی در یزد

همزمان با ایام خجسته ماه شعبان جشن تکلیف فرشته های روزه اولی ویزه دختران روز ...

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *